آموزش اسب سواری
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

گردن زدن را بیاموزید. فرمان در سبک غربی کمی متفاوت از سبک انگلیسی است در هنگام سوار شدن بر روی وسترن ، از روشی به نام "مهار گردن" استفاده می کنید.
مهار گردن به این معنی است که مهارها را شل گرفته و به آرامی گردن اسب را لمس می کنید تا حرکات را نشان دهد. [17]
برای گردش به راست ، مهارها را از طریق گردن اسب به سمت راست حرکت دهید. برای رفتن به چپ ، مهارها را از طریق گردن اسب به سمت چپ حرکت دهید. [18]
همیشه مهار را در دست چپ خود بگیرید. دست راست خود را روی ران راست خود نگه دارید. [19]
مانند سوارکاری انگلیسی ، مطمئن شوید که از بدن کامل نیز برای هدایت استفاده می کنید. از پاها و استخوان های صندلی خود علاوه بر دست استفاده کنید.مهار مستقیم در مواقع اضطراری. اگر می خواهید اسب خود را به سرعت هدایت کنید ، توصیه می شود لحظه ای به حالت فرمان انگلیسی بروید. اگر اسب شما به مهار گردن پاسخ نمی دهد ، مهار هر دو دست را بگیرید. مهار چپ را به آرامی بکشید یا فشار دهید تا به چپ بپیچید و مهار راست را برای چرخش به سمت راست فشار دهید. [20]

 


3
با اسب خود راه بروید. آرام راه رفتن را شروع کنید. در وسترن ، اسب خود را نیز فشار می دهید تا او را به راه رفتن سوق دهد. شما باید حرکت سر او را دوباره دنبال کنید ، اما همانطور که انگشتان را شل می کنید ، ممکن است دستان خود را به اندازه انگلیسی حرکت ندهید. [21]


4
اسب خود را بیدار شوید. در حالی که اسب شما در حال راه رفتن است ، پهلوها را به آرامی فشار دهید تا به او علامت آهسته دویدن دهد. رانندگی معمولاً بخشی از سوارکاری به سبک غربی نیست.
آهسته دویدن یک راه رفتن آهسته و ثابت است. سرعت آن کمی سریعتر از پیاده روی است اما به اندازه سرگرم کننده انگلیسی نیست. [22]
به راحتی می توانید در یک آهسته دویدن غربی بنشینید. ارسال اسب قاف در هنگام سوار شدن به سبک غربی ضروری نیست. [23]
نمره
0/4
قسمت 3 مسابقه

فرمان در سبک غربی در مقایسه با سبک انگلیسی چه تفاوتی دارد؟

سبک غربی از مهار گردن استفاده می کند اما سبک انگلیسی این کار را نمی کند.
سبک انگلیسی از فشار پا برای ترغیب اسب به راه رفتن استفاده می کند ، اما سبک غربی این کار را نمی کند.
سبک غربی با زدن سیلی به عقب اسب نشانه تغییر جهت به سمت اسب است اما سبک انگلیسی این کار را نمی کند.
سبک انگلیسی برای فرمان فقط به دست متکی است در حالی که فرمان به سبک غربی از تمام بدنه استفاده می کند.
مهارهای سبک غربی باید دور مشت شما حلقه شود اما مهارهای سبک انگلیسی همیشه شل نگه داشته می شوند.
قسمت
4
آموزش بیشتر
تصویری با عنوان سوار بر اسب مرحله 15
1
در اصطبل درس بخوانید. سوارکاری می تواند بسیار دشوار باشد و زمان و حوصله زیادی را می طلبد. سعی کنید یک اصطبل معتبر در منطقه خود پیدا کنید و از یک مربی مستقر درس بگیرید. بهتر است هنگام شروع کلاسهای سوارکاری در صورت صدمه به خود یا اسب ، نظارت داشته باشید. [24]


2
نظافت اسب را بیاموزید. اسب ها بسته به نگهداری از آنها در خانه یا فضای باز ، تا حدودی متفاوت مرتب می شوند. همیشه به دستورالعمل ها و دستورالعمل های ارائه شده توسط صاحب اسب مراجعه کنید. با این وجود چند قانون کلی وجود دارد. معمولاً قبل از سوار شدن باید اسب او را مرتب کنید.
با استفاده از برس بدن خز اسب را در سراسر بدنش مسواک بزنید ، گرد و غبار ، عرق و موهای شل شده از کت اسب را پاک کنید. به طور مناسب از شانه یال و دم در یال و دم استفاده کنید. [25]
در مرحله بعد ، با استفاده از برس نرم و بدن روی بدن و پاهای اسب ، گل و عرق را از بین ببرید. این برس دارای موهای سخت تری است که نباید از آن در صورت ، یال یا دم اسب استفاده شود.
برای برداشتن گل ، خاک و سنگریزه از سم اسب از سم استفاده کنید. اگر این کار قبل از سوار شدن انجام نشود ، ممکن است اسب شما درد پا گرفته و لنگ شود.
برای از بین بردن موهای سست و گل و لای کت اسب از یک شانه کاری لاستیکی یا پلاستیکی کاری بر روی بدن اسب استفاده کنید. از شانه های کاری فلزی برای از بین بردن موهای آزاد سگهایی که به شدت ریزش می کنند استفاده می شود.


3
یاد بگیرید که اسب خود را قلاب بزنید و بند بزنید. قبل از سوار شدن ، اسب باید مجهز به زین و بند باشد.
برای زین کردن اسب ، پتوی زین را در بالای پژمرده اسب قرار دهید و آن را به سمت عقب ساق پا فشار دهید تا موها صاف شود. زین را پشت شانه قرار داده و پتو را به قسمت خالی جلوی زین بکشید.
سینچ یا دور آن را وصل کنید و آن را به آرامی محکم کنید و اجازه دهید فضای کافی برای اسب بیرون بیاید. شما باید بتوانید دو انگشت خود را در زیر سینچ یا محکم قرار دهید ، اما نه بیشتر.
مطمئن شوید که یک بند مناسب برای اندازه اسب خود دارید. به آرامی قسمت را نزدیک دهان اسب قرار دهید. بیشتر اسب ها همانطور که به موی سر عادت کرده اند دهان خود را باز می کنند ، اما اگر اسب شما انگشتان خود را به آرامی به دو طرف دهان اسب فرو نبرد. ذره ذره را به داخل بلغزانید و سپس قسمت بالای مو را روی گوشهای اسب قرار دهید. تمام بندها و سگک ها را محکم کنید و به اندازه کافی محکم شوید و بتوانید به راحتی انگشتان خود را زیر بند قرار دهید.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: